jag.behöver.mitt.röda.hår

Åhh vad jag saknar att ha rött hår, kände mig så jävla glad då och jag trivdes som attan. Känns så tråkigt att ha gått från rött till brunt hår.. Det bruna känns liksom tråkigt i jämförelse. Tycker inte att det är något fel på att ha brunt hår! Det är liksom min naturliga färg också, men rött kändes mer.. Jag vet inte vad, men satan vad jag saknar det. Så rödhårig ska jag bli igen! yes det ska jag. Vet dock inte vilken röd-färg, om jag ska ha den intensiva röda färg jag hade när jag var som rödast eller om jag ska ha åt det mer röd-bruna hållet. Hmm.. Men ska iaf vänta ett litet tag till, till våren iaf. Mitt hår behöver verkligen läka ett tag -.-

Slänger upp lite bilder från min tid som rödtott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0