jag vill haaaa, ha, haa, haaa. åh.

Är totalt förälskad i den här klänningen, jag vill verkligen verkligen ha den. Exakt en sån jag har letat efter och nu har jag hittat den. Inte särskilt dyr heller, bara det att man sparar ju pengar inför New York nu.. Men ååh! Hatar att jag inte har fyllt 18 än och kan klicka hem den på mitt egna kort :( satiken. Vill ha S bara för att den inte ska bli för pösig vid boobsen och för att det inte ska bli för mycket tyg, men det är just den strl som kommer ta slut fortast. Ska försöka låna mammas kort imorn, hon är ändå skyldig mig pengar så kan dra av lite av hennes skuld då om hon betalar klänningen. Mmmmmmmmmmm vad underbar den är.



349 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0