Hem till tove!

Tjenare, igårkväll kom Greta, Malin H och Jenny över till mig för filmkväll. Vi såg 10 orsaker att hata dig och hade det mysigt. Idag har jag varit en snabbis till Vällingby med pappa där vi köpte lite saker. Jag köpte ett par skor som jag la undan igår! Köpte även hem ett par skor igår men jag ska lämna tillbaka dom för vill hellre ha de jag köpte idag. Kan visa bild sen! Sen har jag och Jenny varit ute med Chilli i 45 min, det var en härligt promenix.

Nu ska jag packa ihop lite saker och sen ska jag åka till Tove. Kvällen spenderas hemma hos henne I think om vi nu kanske inte drar ut men vi får se. Troligast blir det nog en mysig kväll med middag och film hemma hos henne. Cosy! Sen imorn kommer jag väl hem typ mitt på dagen och då blir det träning på gymmet. Sen mot kvällen tror jag att vi är några brudar som ska träffas och diskutera sommarens planer. Nice! Men ni får ha en bra lördagskväll, puss på er!



Bild från 2008. Från min och Toves första tripp till Turkiet med våra mammor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0