dags att sova

Hej hå, jag är supertrött så ska strax sova tänkte jag. Ikväll har jag varit hemma hos Frida med rese-brudarna och diskuterat en massa inför sommarens tripp till Alanya. Blir nog att boka till veckan! Längtar satan. Har även gått lång-dag i skolan idag, så.jävla.drygt. Var väldigt svårt att stiga upp ur sängen imorse, ville sova mer. Men dagen startade med skridsko åkning i Kungsträdgården på idrotten och det var mysigt! Suger dock på att åka he he.

Börjar skolan 11.15 imorn så lite sovmorgon blir det iaf. Sen blir det nog träning efter skolan, blä inte taggad. Men vi hörs imorn peace.


(hade lockat hela håret med min volymtång, afroo)

ps. fick hem klänningen från nelly.com idag, färgen är apsöt men tycker att den är dåligt sydd.. men behåller den nog iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0