bloggtorka

Förstår inte riktigt vad som har hänt mellan mig och bloggen, men det går flera dagar emellan mina inlägg. Det var ju en period där jag bloggade flitigt och uppdaterade med jämna mellanrum men nu har jag typ ingenting att skriva om känns det som. Därav blir det väldigt få inlägg. Men får skärpa till mig på den fronten och köra igång med bloggen igen. Har varit dåligt på att ta bilder på senaste tiden, får börja med det också så att inläggen ser lite trevliga ut.

Nu ska jag lyfta på min lata rumpa och börja städa i rummet. Lika bra att göra det idag för vet att jag inte kommer ta tag i det i veckan.



I brist på egentagna bilder så lägger jag upp några bilder från facebook på Simons resa i Asien han är på nu, dom verkar ha det jävligt härligt! Men nu är det inte jättelångt kvar tills han kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0