två senaste dygnen

Tjena! Har inte uppdaterat här i bloggen vad som har hänt de senaste dagarna. I onsdags dag var Jenny här och vi chillade hela dagen hemma hos mig och vi gjorde goda hamburgare till lunch.



Efter det var det dags för mig att göra mig iordning och packa väskan för att möta Amelie och Ellen i stan för lite middag, sedan bar det av till kryssningen! Vi kom dit och gjorde allt som vanligt, hämtade ut biljetterna och ställde oss i kö för att komma in på båten. Det gick snabbare denna gång för det var ingen säkerhetskontroll alls. Vi handlade i tax freen och började föra i hytten samt göra oss i ordning. Jag hade jättekul på denna kryssning och tack för ett underbart sällskap tjejer! Mycket drama och mycket olika händelser under kvällen/natten och även dagen efter, så man kan väl säga att allt inte gick som vi hade tänkt oss men jag hade ändå jättekul! <3

Bilder från kryssningen;



Jag var helt slut när jag kom hem igårkväll men Jenny kom iaf över till mig och så hade vi en mysig filmkväll och skvallrade om kvällen. Vi såg "Love and other drugs", helt okej film! Och så åt vi onyttigheter och sedan sov hon över här. Idag har vi fortsatt att bara chilla och kollat på film, idag såg vi filmen "Trassel" hehe och den var bra!

Långt inlägg, men en lite uppdatering sådär. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0