tattoo

Blev en skön promenix med Chillson och musik i öronen, fick rensa tankarna lite och få lite frisk luft så att jag piggnade till lite. Nu sitter jag och tittar på tv men ska väl snart krypa till sängs, har en tryckande huvudvärk som vanligt så ska bli skönt att sova. Börjar kl 11.15 imorn så ska upp runt nio.

Juste, idag gick jag förbi Lenas studio för att boka tatueringstid åt mig och Malin. Men så fort jag gick in i studion och hörde tatueringsapparaten låta fick jag panik haha. Fick en klump i magen, men skitsamma klart jag ska tatuera mig ändå. Dock så tyckte jag att priset för min tatuering lät lite väl högt så jag ska kolla priset på en annan tatueringsstudio jag kan tänka mig också innan jag bestämmer mig för vart den ska göras. Vill ju självklart att resultatet ska bli bra så jag räknar med att betala ganska mycket men nästan 2000 kr för min inte så jättestora tatuering känns sådär. Men ska som sagt checka in det här andra stället också annars får det bli på Lenas studio och isåfall kommer det inte dröja länge innan jag och Malin tatuerar oss. YEYEYEY!



Körde på storlockigt hår idag, det trivs jag i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0