Sv B nationella

Tjabba, idag har jag suttit och skrivit prov i fyra timmar. Från kl 13.15 till 17.15, ungefär. Det var Sv B nationella på schemat så jag satt och skrev en "artikel" om vampyrer typ.. -.- Tråkigt! Men skönt att det är över.

Nu sitter jag och tittar på tv, men tänkte lägga fram kläder för morgondagen och sedan gå och lägga mig. Börjar inte förrän kl 12.15 imorn men ska vara hos tandläkaren kl 07.45... Seriöst.. Och plus att jag ska gå förbi hunddagiset med Chillimilli innan också -.- Kanske hinner sova lite efter tandläkaren, innan jag måste åka mot skolan. Hope so.

Skööööönt att det är sista skoldagen innan påsklovet imorn!
Hörs!



Today I wore this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0