söndags

Och så har vi söndagen.. Då chillade till mestadels jag och Jenny bara hemma hos mig på dagen och sen på kvällen kom släkten över på ännu en Påskmiddag, denna gång var vi också 13 pers.



Hehe mycket ståhej, men det är mysigt! Efter tre-rätters (egentligen tre olika bufféer) så kom Mickis hit och tillsammans gick vi till coop för att köpa lite nödvändigheter till kvällen. Sen mötte vi upp Jenny och så åkte vi gemensamt till Malin för ytterligare party haha! Är helt död efter den här helgen och tvivlar på att jag kommer komma upp imorn bitti. Men hos Malin var det i alla fall kul! Blev lite för mycket dricka för min del mot slutet så blev en vinglig och ganska rolig hemgång, orkade inte ta mig hem så crashade hos Jenny med sminket och allt. Såg nu på mobilen att jag tog tre bilder hos Malin när några stycken satt på nedervåningen och tog en paus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0