promenix

Nu hjälpte pappa mig precis med min deklaration, haha fattade inte vad han gjorde men det gick snabbt i alla fall. Nu ska jag strax bara byta om och sen ska jag, Chilli och Jenny ge oss ut på en promenad. Eller ska vänta på att Jenny svarar att hon är redo först, efter promenaden ska jag duscha och tvätta håret och efter det måste jag verkligen börja med en psykologiuppgift som ska in på söndag kväll. Egentligen måste jag veeeeerkligen städa mitt rum också det ser förjävligt ut men känns som att det är viktigare att plugga för kommer inte hinna plugga så mycket denna helg.



Ska bli skönt när man kan sitta ute i så här tunna kläder på kvällarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0