lördags

Jag jobbade hela dagen i lördags från kl 10-17.00 och ja.. det var rätt så jobbigt efter fredagskvällen men det gick. Farmor, farfar, mamma och pappa kom förbi och hälsade på så det var trevligt. Efter jobbet var det Påskmiddag hemma hos kusinerna, vi var 13 pers från släkten så det var mysigt! Och sedan efter det hehe blev det party hemma hos Kajsa. Jag måste ha gått på övertid för fattar inte hur jag orkade - men jag hade jättekul hos Kajsa i alla fall! Först mös vi några tjejer med vin och musik till en glödande grill och efter började mer och mer folk komma och det blev ett mysigt party. Efter partajet sov Jenny hos mig.



Hos Kajsa, hehe öl i vinglas = gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0