idag

Och sedan har vi även idag då jag tänkte uppdatera lite om, jag gick hem från Jenny runt halv ett kanske och tog det lugnt hemma ett tag. Sen var jag tvungen att hjälpa till ute i trädgården med mamma, pappa, brorsan, farmor och farfar så jag krattade lite. Haha många som måste hjälpa till.. Men efter det kom Jenny hit för att sola med mig, så vi tog ut en filt, citronvatten och ipodhögtalare till vårat garagetak och la oss där. Skitbra ställe att sola på! Sen kom Chilli ut och gjorde oss sällskap hehe, hon svettades ihjäl men vääägrade att gå in igen, stumpan min.



Det var ju så himla varmt idag! Det gillar vi, så på detta tak kommer det att solas mycket på i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0