huvudvärk

Tjenamors, just nu sitter jag bara i min fåtölj och tittar på tv och glor runt på datorn. Tänkte krypa till sängs alldeles strax, är jättetrött. Var ute igårkväll med Tovis, det var skitmysigt! Var meningen att vi skulle till Beas modevisning först ju men vi kom iväg för sent så vi kände att det inte var lika lönt att kuta dit längre när vi ändå inte trodde att vi skulle hinna i tid. Vilket var väldigt synd! Hade varit skoj att se. Men vi körde i alla fall på att dra till Soft Bar ett tag där vi förade med ett par öl och sen drog vi vidare till Entourage (haha som vanligt..) där vi dansade all night long. Nejmen nästan tills dom stängde i alla fall. Sen sov jag hos Tove (hehe även det "som vanligt" när vi kör på en utekväll) och sen skulle vi båda börja jobba kl 10.00 idag,  jobbet gick bra men nu är jag helt slut eftersom att jag har stått upp och gått omkring hela dagen.

Imorn ska jag bara ta det lugnt och även plugga förutom att jag ska på ett möte kl 13.00. Ha det bra!
Godnatt.



(Bild lånad av www.insuperficie.blogg.se)
Haha jag och Tove på Clustrets toalett tror jag, från skivan vi var på i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0