H&M

Ville beställa några saker från H&Ms hemsida nu imorse men det går inte att betala med mitt kort på vissa hemsidor så fick skippa det. Ska fixa ett nytt kort nu i veckan så att jag då kommer kunna betala med mitt eget kort på internet. Gillar att internetshoppa och det är bökigt att be mamma låna ut sitt kort när jag vill ha något, lättare om jag bara kan använda mitt eget. Men jag får gå till någon av H&Ms utvalda butiker i stan och kolla där, vill ha några saker från Fashion against aids kollektionen samt några andra saker. Kan visa!

Fashion against aids


och sen så vill jag verkligen verkligen ha den här västen från kollektionen men den är ju något dyr..



Andra märken



Vill ha dessa saker!

Jag ska stanna hemma idag och plugga tänkte jag, hade ingen Samhälle idag kvart över elva så vi har alltså bara två lektioner idag (viktiga dock) men jag såg på Online igårkväll att min uppgift i Samhälle "Analys av ett brott" ska in nu ikväll och det hade jag helt missat. Har inte ens börjat på den så måste sitta och skriva på den hela dagen idag. Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0