god start på dagen

Uppe med tuppen! Nästan, gick upp kl 07.50 imorse typ.. Då gick jag upp och duschade bort misslyckad brun utan sol och nu har jag precis avslutat en långdragen frukost. Meningen var att jag och Jenny skulle åka in nu kl nio för att vara i skolan vid 10 och gå på påskmatte igen, men vi kom på nu att vi fan inte orkar haha.. Vi ska arbeta lite i häftena vi fick kanske idag eller imorn hemma istället.

Vi hade planerat att åka till IKEA efter matten men eftersom att vi skippar den så får vi se lite vilken tid vi åker till IKEA. Ska bli skoj! Vi ska väl kolla lite saker till rummen, jag är ute efter bra förvaringskorgar/boxar samt lite andra saker till mina garderober. Känner att jag kan utnyttja dom mer än vad jag gör nu bara jag skaffar ny bra förvaring.



Dagens frulle, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0