gårdagens shopping

Tjoho, igår var jag och Jenny i stan efter skolan och då blev det lite shopping! Ska upp till vby nu snart för att byta strl på den gråa långklänningen, lämna tillbaka det vita linnet och köpa svarta låga converse.



Grå tjocktröja från Bikbok



Två vinglas till Cissi som fyller år idag!



Vit Bh från H&M



Jeansväst från Bikbok



Vitt linne H&M



Svart kjol från Zara



Grå långklänning från H&M



Lite batterier till min iPod-högtalare och hand sanitizer spray

Nu ska jag som sagt snart till Vby för lite ärenden, sen efter det måste jag packa en väska som ska med till Tove ikväll. Först vid kl ett ungefär blir det firande hos Cissi med mat och dricka eftersom att hon fyller år idag sen åker jag, Mickis och Jenny vidare till Tove där det blir middag - vi blir nog kring 10 pers, kommer bli mysigt! Sen efter det drar vi antingen ut ett tag och kanske sätter oss i Rålis eller liknande för att sedan avsluta med party hos Malin eller om vi drar dit direkt det får vi se! Känner i alla fall på mig att det här kommer bli en bra valborg! Även fast jag inte är helt frisk -.- Men ska försöka att inte dricka alltför mycket ikväll och även inte komma hem alltför sent.
Ha en bra Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0