första dagen på påsklovet

Tjohej! Nu har snart påsklovets första dag passerat och jag känner att jag har hunnit med ganska mycket idag. Gick upp kl 06.40 imorse (jag veeet).. men det var för att jag skulle hinna duscha och tvätta håret innan det var dags för mig och Jenny att åka in till skolan för att ha matte. Matten var okej, dock lärde vi oss inget nytt så vi gick efter halva tiden haha kändes ovärt att sitta kvar. Men vi ska dit imorn igen. Efter det åt vi lunch på Odenplan och sedan åkte vi till Fridhemsplan där Jenny gick runt och lämnade lite CVn. Efter det blev det att åka hemåt och sova lite haha.. Vi båda var så himla trötta efter att ha sovit för lite denna helg.

Under lunchen hade vi bestämt oss för att vi skulle dra till Grimsta skogen och jogga efter vi hade sovit! Och det gjorde vi, vi tog cyklarna dit och sen powerwalkade/joggade vi på spåret i skogen. Riktigt härligt var det! Och även fast vi kanske hade kunnat tagit i mer så är jag stolt att vi ens tog oss dit haha. Vi ska göra det till en vana nu!



Joggingklädsel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0