fått mycket gjort idag

Hejhoj, idag har jag tagit lite bilder som representerar dagens händelser. Fotade lite saker som jag vill ha från IKEA som jag hittade där, och så har jag tagit ett fint kort på mitt TRÄD som jag köpte där haha! Älskar det, står jättefint på min hylla. Dock glömde jag helt bort att fota den tidiga våffelmiddagen med Greta och Jenny.. men vi gräddade i alla fall våfflor kring kl fem halv sex och åt hemma hos mig. Jättemysigt! Innan det gick jag och Jenny till coop för att panta alla mina sex kassar pantflaskor/burkar haha.. Vi handlade även ingredienser till våfflorna och hämtade Chilli från dagis på vägen hem.



Skulle vilja ha något av de här borden som soffbord istället för det fyrkantiga jag har nu.



Någon av dessa "förvaringshyllor" skulle jag vilja ha i en av mina garderober och ha några korgar i.



Haha och detta matbord SKA jag ha när jag flyttar hemifrån. Det är helt underbart fint, stort och fyrkantigt samt med höga barstolar. Drömbord.



På väg för att panta flaskor.. Gav ca 90 kr, score!



Och här är mitt nya tillskott till rummet, mitt finfinfinfina TRÄD! Älskar det, och det blev jättefint med lite grönska i rummet. Ska sköta det som mitt eget barn, hihi. Sa till och med "Hejdå Trädet" när jag gick ut från rummet -.-'

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0