En skiva kvar den 7 maj, sen är jag done!

Hejhej! Just nu sitter jag hemma framför tvn och tänkte strax sova lite. Ska bli sköönt.
Igårkväll var jag på en skiva på Clustret! Var där med Tove, Amelie och hennes två kompisar. Först åt jag och Tove middag på Vapiano och började föra där smått, supermysigt!



Sen åkte vi vidare till Odenplan, till TREAT där Amelie och hennes två kompisar redan var.
Vi förade mer där och det var ett trevligt ställe. Jättebra att föra på i alla fall!



Tove på TREAT

Efter det drog vi fem till Mariatorget och gick där ifrån till Clustret där vi skulle på skiva. Jag hade jättekul på skivan, det var härliga människor, skitbra musik, bra discoljus och god dricka. Super! Hade i alla fall en trevlig kväll med härligt sällskap och kom väl hem till Tove runt halv fyra, somnade fyra. Sen var det bara att gå upp imorse 07.15 haha och åka till skolan och ha Matte B.. Hehe usch. Men hade i alla fall inga fler lektioner efter det så det var skönt, därför är jag hemma nu och tänkte ta igen lite sömn.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0