And then I'm off again!

Haha känns som att jag aldrig är hemma och får ta det lugnt längre, har typ haft saker uppbokade varenda dag nu på senaste tiden känns det som. Är det inte plugg så är det en skiva typ haha. Men i alla fall, snart ska jag ner och äta lite sushi som mamma snart kommer hem med, sen beger jag mig mot Tovis! Där ska vi föra och typ fixa det sista sen ska vi till Metro där min snygga vän Bea ska gå modevisning! Kommer bli jättetrevligt, andra vänner kommer också att vara där så efter modevisningen blir det party! Sover hos Tove efteråt och imorn börjar vi båda jobba kl 10.00, hörs imorn efter jobbet!

Blir en ganska markerad ögonsminkning ikväll!



Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0