vinterjacka

Jag är på jakt efter en ny vinterjacka för i år. Behöver en fodrad jacka som håller mig varm och går över rumpan. Vill att den ska ha en ganska neutral design och sen med en stor pälsluva. Jag har varit bestämd på att jag har velat köpa en goose men har nog halvt lagt den idén på hyllan för nu, lite för dyr för min egna ekonomi om man säger så. Men har sett lite andra billigare alternativ på internet också, men ska även hålla utkik i olika affärer när jag går på stan sen har jag tänkt.

Denna är från ellos.se, kostar 399kr på rean! Kan tänka mig den i svart eller olivgrönt.



Denna från nelly.com, kostar 799kr! Finns även i olivgrön men svart var snyggare.

Object - Densa Canvas Jacket

Även denna från nelly.com, kostar 899kr!

Jeane Blush - Tove City Parkas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0