Tonight!

Igårkväll när jag och Jenny skulle hem från Hoffmaestro så kommer vi till Vällingby och ser att bussen inte kommer förrän om en halvtimme. Vi orkade inte vänta så smarta (korkade) som vi är så bestämde vi oss för att gå hem där ifrån i tunna kläder och i spöregnet. Ännu mer förkyld idag dåra!

Men det skiter jag i. Ikväll blir det middag hos Tove med Jenny och henne sen tänkte vi föra där och sen eventuellt dra vidare på partaj om det är något. Blir inget jobb imorn heller så ikväll köööör vi.

Nu borde jag väl antagligen ta tag i mitt rum, måste städa. Men i och för sig måste jag duscha och tvätta håret och fixa massa innan jag åker till Tove runt fem.. så kanske inte hinner? Woops. Har ju bara haft hela dagen på mig att städa och har ändå inte gjort det -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0