Tillbaka efter trevlig London-weekend

Jag kom hem från London igårkväll runt 23.00. Helgen har varit trevlig! Vi har hunnit med flera pub-vistelser, ätit god mat, shoppat på b la Oxford street och självklart gått på fotobollsmatchen! Tyvärr så förlorade Arsenal med 2-3 men det var en cool upplevelse ändå, 60 000 i publiken var det på arenan!
Idag var jag bara på idrotten sen åkte jag hem. Skulle ha gått mellan halv nio-fem men mådde inge bra och var bara allmänt slut.

Ikväll har vi sålt min kära rosa moppe, haha precis nu kom pappa in och gav mig en 500-lapp som plåster på såren över att jag behövdes skiljas från den. Den går inge vidare bra och tjuvstartar hela tiden och tvärstannar men jag tycker att det är så otroligt fin att titta på hehe så det vart ett jobbigt farväl.

Den här kvällen har varit jobbig över lag så jag ska nog krypa till sängs strax och sova så att jag slipper tänka så mycket. Hjärnan har varit i full gång ikväll, och nu är jag trött på tankarna som virvlar omkring där uppe så lika bra att stänga dom ute genom att sova. Dock har jag matte-prov imorn, matte b, och jag har inte pluggat ett skit. Orkar inte bry mig nu just för att jag är så slut men kommer ha fetångest imorn. Fan vet ändå att jag kommer få ig, får satsa på nästa prov istället.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0