söndag = slappardag nr 1

Nu är jag hemma från promenixen som varade i en kvart innan vi satte oss på en skola och snackade hehe. Ingen av oss orkade vara hurtiga när vi väl kom ut, vi var trötta, varma ja det var det ena och det andra men det är ju tanken som räknas!...

Nu har jag iallafall gjort mig två knäckebröd med keso, tomat och aromat! Sen ett glas hemmagjord flädersaft till det. Kan inte bli så mycket bättre än det. Mums. Ska även leta runt lite på internet efter en sida där man kan se hela säsong 6 av The Hills. Sen ska jag bara burra ner mig i sängen och njuta av denna söndag för imorn ska jag väl upp si sådär halv sex allra senast sex? Funfun.

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Emilly

Hejsan. Den kommer från en affär som heter bolaget

2010-09-12 @ 19:59:08
URL: http://Emillys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0