Ska somna till spotify, vad härligt

Inget plugg gjort än så länge! Men ikväll är det faktiskt lugnt, har ingen läxa denna vecka förutom engelskan som är tills på fredag så den kan jag göra imorn. Resten ska jag försöka ta tag i så fort som möjligt, men inte ikväll om jag inte läser lite svenska innan jag ska sova. Istället har jag och mamma tittat på idol och sen har jag bara tittat runt på olika hemsidor och letat bland annat höstkläder som ni märkt. Har hittat lite, t ex det jag har lagt ut här, som jag tänkte titta på nästa gång jag är i stan. Vilket kanske är på lördag efter jobbet?

Jag ska försöka sova snart iaf, är trött och ska väl upp runt halv nio imorn. Sen kommer jag hem runt sex på kvällen och då ska jag laga någon middag, gå ut med Chilli och sen kommer Jenny och sover här och håller mig sällskap eftersom att mamma kommer hem ganska sent.

Puss Godnatt!



Har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig imorn i skolan så kanske dags att leta rätt på något nu. Bjuder på en sommarbild sålänge, ska bli mysigt med vinter tycker jag men det är ju skönt när det är varmt också! Idag var första dagen jag skakade av kyla och hackade tänder, jag hade även tjocka vantar på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0