Sitter här på golvet i mitt rum och funderar på ingenting egentligen. I min kossa-tshirt sitter jag! (ja.. för visst säger man väl kossa-tshirt och inte ko-tshirt, eller?)

Har duschat och tvättat håret, smörjt in min torra vinterhud (ju kallare det blir ut desto torrare blir jag). Fint. Men nu sitter jag och lyssnar på Nomy på spotify och gullar med min vovve. Egentligen borde jag ju verkligen plugga engelska, ja ni märker ju.. Jag skriver ju så sällan i denna blogg men nu har jag skrivit flera inlägg nu bara på kvällen? Snacka om att inte kunna prioritera rätt. Och jag som snart fyller 18 (jaja några månader är det väl kvar) men iallafall. Imorn blir det att åka hem direkt efter skolan och plugga satan, städa rummet, gå ut med samt vara barnvakt åt hundern. SKOJ!! Nja. Men på fredag är en härlig dag, har en lektion och sen är det HOOOFFMAESTRO på Gröna Lund! Känner att det iallafall är dags för mig att stänga av datorn. Vi hörs väl någon dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0