Seize the day

Det hade kunnat blivit så att jag skulle jobbat imorn, i hotell-frukosten där jag sommarjobbade förut. Men nu blev det inte så, de behövde väl inga extra just imorn. Det känns faktiskt väldigt skönt just nu, hade aldrig orkat stiga upp runt fem för att ta mig in till stan och jobba. Usch vad jobbigt det hade varit. Så jag har bestämt mig för att inte ställa något alarm imorn utan bara sova tills jag vaknar, ta en sovmorgon alltså. Kan vara skönt, känns som att det var längesen jag bara fick sova ut. Sen väl på dagen ska jag städa mitt rum, på riktigt. Man ser knappt golvet just nu, vidrigt är det. Måste skärpa mig på den fronten. Usch! Men jaja, så det ska jag göra.

Sen på kvällen kommer kusinerna hit på middag samt två kompisar till familjen. Får se ifall jag äter här hemma med dom eller ifall jag åker och äter middag hos Tove med henne då resten av hennes familj inte är hemma. Imornkväll efter middagen ska vi paaaarta hade vi tänkt, om det finns någon fest! Galet att jag inte har varit ute och festat sen Turkiet, men har inte varit på party-humör.. förrän nu! (;

Nu ska jag nog sova strax, hörs!



Mina enda kilklackar, svarta dom också. Men skitbra vardagsklackar är dom! Därför vill jag ha ett par till, utan snörning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0