Prioritera rätt, vad är det?

Jag tänkte strax ge mig på den roliga uppgiften att skriva ett engelskt cv som ska lämnas in imorn, och jag har inte börjat. Jag ska även skriva ett engelskt cover letter. Joy! Har även svenska-läxa tills imorn att läsa si sådär 17 sidor konstig svenska och sen göra uppgifter på det. Nja känner mig inte taggad på det, skippar det. Men har iaf läst 4 sidor! *Klappar mig själv på axeln*

Aja ska försöka att inte lägga mig allför sent ikväll, ska upp till skolan ganska tidigt för att gå på en lektion (värt), slutar redan kl 10.00 och då ska jag direkt hem, plugga lite, kanske gå ut med Chilli, äta lunch och byta om maybe. Sen bär det in mot stan igen för att möta upp lite vänner och sen drar vi vidare till Grönan för att checka när Hoffmaestro spelar kl 20.00 och det kommer bli A W E S O M E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0