plugg och te

Ska nu börja plugga lite spanska och även lite företagsekonomi som båda är tills imorn. Har inte börjat med FEK och ska ha en slags presentation/debatt imorn, ååh, och har ca 20 spanskaglosor som måste bankas in i huvudet tills imorn och kan kanske två? Är supertrött redan och har ingen aning om vad jag ska ha på mig imorn. Känner att jag inte har planerat särskilt bra idag heller, kommer väl bli för lite sömn denna natt också. Kommer vara supertrött imorn. Har iaf mitt chai-te här i handen med citron och honung i. Har blivit en vana att dricka det nästan varje kväll nu då jag är sjuuuuuk.



Haha bjuder på en bild från en modellfotografering jag gjorde i.. åttan!? Ser helt bortkommen ut. Skyller på att detta var flera år sedan, crazy. Älskar håret dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0