Peppinlägg till Moi self!

Har inget att göra så tänkte att jag lika gärna kan skriva ett litet inlägg i min dammiga blogg. Jag uppdaterar sällan, jag vet men är inte så ofta på blogghumör längre. Menmen, iallafall så har jag betsämt mig för att bli en nyttigpetter nu. Eller jag ska satsa på att besöka gymmet 2-3 gånger/vecka, ut och gå en rask promenad på kvällarna när jag inte har för mycket plugg. Och sen hålla mig borta från både läsk och sötsaker under vardagarna, på helgerna är det okej att unna sig lite! Men det är så länge jag håller mig till träningen på vardagar, inget gottigott utan träning!



Vill tillbaka så galet mycket, värker i hjärtat av lycka och längtan när jag tänker tillbaka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0