Packningen är klar

Nu har jag packat klart inför helgens resa. Blev dock inte så mycket packning eftersom att det bara är tre dagar. Vi åker hemifrån kl sex imornbitti så ska bara duscha och tvätta håret snabbt nu och sen krypa till sängs. Jag är supertaggad på att få vara i London över helgen, det ska bli jättekul! Hoppas verkligen att jag hittar ett par skor där, vet inte varför men vill köpa kilklackar och uggs! Affären jag prioriterar mest där är Top Shop måste gå dit, hehe får inte glömma att det är en fotbollsresa vi ska på men självklart måste vi hinna med lite shopping iaf om vi ändå ska till London och Oxford street liksom :) Ha en bra helg hemma i Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0