Onsdag som känns som torsdag

Nu sitter jag hemma i min säng med mjukistofflorna på. Mamma ska strax åka iväg och handla mat till mig och henne, blir ceasar-sallad från Ruccola - mums! Vad har hänt idag då? Jag har mått illa och näst intill behövt spytt på spanskan, fått en hård pappersboll i huvudet vilket resulterade i att halva klassen gapskrattade, fått reda på att jag ska jobba med Jenny på lördag på hennes nya jobb - skoj! Och sen har det väl inte hänt så mycket mer som är värt att skriva ner. Jag ska inte göra något speciellt ikväll hade jag tänkt, typ bara småkolla på idrottsredovisningen vi ska ha på måndag nästa vecka, checka igenom spanskaglosor en snabbis och även kanske skriva lite engelska. Innan jag ska sova ska jag nog också läsa lite i svenskaboken men vi får väl se hur mycket av dessa saker som faktiskt kommer göras..

Som jag skrev förut i ett inlägg så är mina jeans helt spårlöst borta, galet att dom verkligen inte ligger hemma någonstans, inte är i pappas lägenhet i Örebro eller hemma hos någon kompis. KOM FRAM! Iallafall så är denna svarta mössa på bilden också borta, någon själ som har den hemma hos sig? Åh vad trött jag blir på mig själv...



Ps; Igår tappade/la jag ifrån mig en 100lapp på Coop. DAMP på mig själv och DAMP på äcklet som sedan tog den -.- Dags att gå vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0