Moonday

Jag har verkligen en hemsk hosta som aldrig vill försvinna så jag somnade inte förrän kl 2 i natt pga av att jag hostade så mycket, höll på att spy när de riktiga hostattackerna kom. Pappa kom in till mig runt två och gav mig två stora skedar äcklig hostmedicin och hämtade vatten åt mig, han tyckte det lät som att jag höll på att hosta upp lungorna. Usch och sen plus det är jag förkyld och har världens huvudvärk. Känns som att jag aldrig kommer bli helt frisk. Anyway så eftersom att jag sovit så lite i natt (skulle upp 20 i sex imorse) så bestämde jag mig för att skippa de två första lektionerna och tog lite sovmorgon istället. Det var behövligt, hade långdag idag så hade aldrig orkat gå mellan 8-16.30. Var tvungen att gå på sista lektionen som var idrott för då skulle jag, Debbie och Jenny göra våran redovisning och den gick awesome! Våran lärare sa att vi var GRYMMA och det tycker jag faktiskt att vi var, är stolt! Så vi fick MVG YEEEAH!



Två gamla bilder på mig och Malin, saknar henne!


Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig med <3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-24 @ 11:47:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0