Måndagskväll

Just nu sitter jag hemma i tv-rummet och tittar på Ryktet går som är på trean. Ikväll var det meningen att jag skulle hem till Jenny på filmkväll och även sova över där, vi bestämde det på väg hem från skolan. Men strax innan jag skulle åka dit så sa mamma att hon skulle åka hemifrån redan vid halv sju imornbitti och pappa och simon kommer ju också åka ganska tidigt till Örebro. Så jag måste vara hemma med Chilli innan jag vid kl 10 åker till skolan. Kändes inte riktigt värt att sova hos Jenny för att sen åka hem så pass tidigt imorn, speciellt när mamma ska bort imornkväll och Jenny ska sova hos mig både då och på torsdag då mamma också är borta hehe.

Jag är jättetrött redan nu men jag har planerat att se tv-program fram till klockan 23.00 så får sova efter det! Är nog trött för att jag har gått heldag idag, gick från halv nio till fem. Fyfan. Och om inte bara det vore jobbigt så började dagen med en skogsvandring flera kilometer längs en sjö och sen när vi kom fram skulle vi sätta upp ett vindskydd och sen började det typ spööregna, SKOJ!



Snart är det vinter igen, jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0