LONDON

Denna vecka har jag lite olika sysslor och uppgifter som måste göras. Har tre olika läxor tills på onsdag som måste göras. Sen har jag även startat ett projekt med mitt rum, jag rensar ut galet mycket, svarta sopsäckar fyllda med bara skräp, säckar fyllda med kläder jag inte använder längre som ska stoppas undan eller säljas. Saker jag inte vill ha kvar i mitt rum slängs ut, sedan när allt det är borta ska det dammas, dammsugas och skuras. Mitt rum ska bli kliniskt rent och sen även fortsätta vara det ett bra tag!

Sen måste jag även packa inför London! Ska dit med ett gäng på sju pers från fredag-söndag, ska dit på en fotbollsresa och kolla när Arsenal spelar mot West Bromwich på Emirates, KOMMER BLI GRYMT! Känslan av att stå där på arenan, crazy. Och ser även fram emot att jag helt enkelt ska på min första riktiga fotbollsresa :) Sen ska vi även hinna med lite (mycket) shopping hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0