KVÄLLENS HÄNDELSER!

Nu är jag hemma efter en händelsefull kväll. Var ju på Hoffmaestro! Det var en av de bästa konserterna jag har varit på, det var ett sånt otroligt drag och damn vad grymt det var! På Grönan såg jag Kissie tre gånger typ, ful var hon. Men det visste vi ju alla redan. Efter konserten var det dags att åka hem och vem ser vi inte på perrongen vid T-centralen om inte den bedårande bloggerskan Kenza och hennes kompis Nadja. Wow säger jag bara, bruden Kenza - det är en tjej jag ser upp till! (geeky) men satan vad vacker hon är, och inte minst framgångsrik vid bara 19 års ålder. Avundsjuk är jaag. Hon hade på sig ett par underbara kilklackar med silvriga nit-liknade saker över hela kilklacken (hon bloggade om dom idag hihi) och jag blev totalkär. Gick in på hemsidan där hon köpte dom och blev förälskad i ett annat par också! Vill ha ett par nya stadiga fina svarta kilklackar som kan matchas och passar till det mesta. Grym dragkedja hade de också, som en twist till den annars rätt så normala designen.



Dreggel, de kostar 1 440kr alltså är de ganska dyra. Men samtidigt i väldigt bra kvalité kan jag tänka mig, ska ta mig en funderare på dessa och låta ödet bestämma som Greta brukar köra på! Puss & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0