Home from work

Idag har jag som sagt jobbat första dagen på Jennys jobb. Vi packade massa grönsaker och frukt i papperskassar, sjukt jobbigt efter ett tag och ganska stressigt men det var kul! Trodde att vi skulle sluta runt 12 men slutade vid 15.00 hehe, men skönt att ha tjänat lite cash och det var en rolig erfarenhet! Dock inte lika kul när vi behövde cykla där ifrån i spöregnet när man var helt slut i benen och kroppen. Nu är jag iallafall hemma och tittar på tv, är hungrig så hoppas att det blir en tidig middag. Ikväll behöver jag plugga, och det behöver även Jenny så antar att vi slår ihop oss och pluggar hemma hos någon av oss :) Imorn kommer hela dagen också bestå av plugg samt även städning.. Fyfanken vilken otroligt tråkig söndag. Aja hörs senare!



Jag och Jenny i Björnriket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0