Fredag 17 sep

Juste nu sitter jag här med datorn i knät och väntar på att mamma ska komma hem med sushi, ska bli supergott. Med sig i bilen kommer hon även ha min storebror som hon har hämtat upp, han har varit och jobbat i Örebro sen i tisdags. Senare ikväll, ganska sent, kommer även pappa komma hem från Bryssel där han har varit sen i onsdags. Så alltså samlas hela familjen ikväll hehe. Det är ju mysigt, och jag ska ändå bara vara hemma ikväll och försöka plugga. Rolig fredagskväll va? Men ska jobba tidigt imorn som sagt, kl åtta. Så blir att lägga sig i tid ikväll! Hörs sen



Bild på min saknade ring, som min dumma vän Nick har tappat bort -.- Vill ha tillbaka den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0