engelska B, känns inte så peppande i denna stund

Usch sitter och försöker få ihop någorlunda bra frågor och svar till en engelskaintervju jag och Jenny ska göra imorn i skolan. Cirkus 10 min lång ska den vara och jag känner mig inte ett dugg kreativ eller peppad just nu. Vill ha bra betyg på den men hur ska det gå till när jag knappt vet vad vi ska säga. Och jag som skulle komma i säng tidigt ikväll, jahapp. Idag har jag iallafall fått lite ringar och en ny svart kavaj med mig hem. Diggar ringarna men får se hur jag gör med over-size kavajen. PEACE

bjuder på en busig bild på min hund, klippte lite hår på hennes öron idag,
tur att det växer ut snart igen. stackarn ser ut att ha page.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0