Dags för ett break

Jag sliter och sliter med mitt rum, snart är det klart! Detta har blivit en rensning som pågått i flera dagar, det ska bli skinande rent i mitt rum och allt som inte är nödvändigt ska rensas uuuut. Det ska dammas, dammsugas och skuras. Rent ska det bli, och jag ska äntligen kunna andas bra i mitt rum utan att hosta av allt damm. Ja jag vet. Det har varit snuskigt äckligt i mitt rum och jag tycker synd om vännerna som sovit över här och behövt vistas i detta rum, but no more för nu kommer det att bli permanent städat!



Två bilder från när jag och Malin var i Turkiet med min familj för några år sedan, jag klagade på att hon spelade för mycket game boy, sen fick jag prova och då kunde jag inte sluta spela haha.
Den resan var underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0