Så mongosnygg att jag seriöst vill ha en t-shirt för 399kr när jag är fattig.



Jag har skrivit om den här råsnygga tshirten förut men jag behöver deeeen. Seriöst jag såg en tjej som hade den på sig och jag tror jag dog lite inombords. Varför måste livet vara så orättvist att jag som verkligen verkligen vill ha den och skulle ta väl hand om denna underbaring inte har råd med den? Det suger. Och inte är det så att man har föräldrar som mer än gärna skulle göra sin dotter lycklig och betala denna heller. Nehepp det kommer väl bli så att jag spenderar mitt studiebidrag redan första dagen jag får det och lever utan pengar ytterligare en månad. Redan en shopaholic vid 17 års ålder? Ajaj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0