Right now

Åh jag sitter här i mörkret, i min säng, med datorn och tvn på och gör ingen nytta what so ever. Nyser hela tiden gör jag också, plus att det är varmt som helvete här på övervåningen. Vill hoppa i en pool och svalka mig!
Jag har iallafall inte pluggat något, duktig som jag är. Så nu har jag grymt mycket plugg hela dagen imorn istället. Och jag vet att jag inte kommer vilja eller orka pluga imorn heller men jag har ju liksom inget val, två arbeten ska skickas in imorn senast kl 23:59 och jag kan ju säga att mina arbeten kommer skickas in 23:59:59..

Bilden nedan är på mig just nu, ursäkta den osminkade fejjan. Har på mig ett linne som typ är.. 20 år gammalt, (whaaaaat kan det stämma?!), som mamma och pappa köpte när dom var i Bahamas, love it! Och funtar på att ta med mig det till P&L, har ett till i en annan färg. Det står Life´s a Beach på dom!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0