Mitt 500-ade inlägg!

Yesbox detta är mitt 500-ade inlägg i denna blogg! Och det tänker jag tillägna min trötta vovve och mamma.
När jag åt middag med mamma så låg Chilli och sov på golvet. Efter att mamma hade ätit upp somnade mamma vid köksbordet så jag bara satt där medan dom sov haha. Jag fick inte ta ett kort på mamma när hon sov och hennes huvud höll på att doppas i resterna av köttfärssåsen och spaghettin. Men sen gick hon och la sig i sängen ett tag och då slog Chilli följe och då knep jag ett kort på dom.



Först låg Chilli under köks-soffan och drömde, sekunderna senare sover mamma med ansiktet i händerna vid köks-bordet.



Sen la sig de båda i mammas och pappas säng och slumrade sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0