Kamera funnen, fråga inte vart den var

Okej det förra inlägget skulle ha publicerats några timmar tidigare menmen.
Kameran är funnen! Så nu har jag fotat allt från mitt nya röda hår, thats right, till hur min nya klänning ser ut på! Åh nu fotade jag ju inte namnsdagspresenten iallafall -.- får göra det efter detta inlägg.
Igår innan skolan åkte jag till Toves skola för att färga mitt hår rött igen, hade massa utväxt och det var lite urtvättat och även klippa bort mina slitna toppar. Nu är jag rööd kan jag säga haha, and I love it! Nu kommer jag att vara rödtott hela sommaren tänkte jag, och sen när jag börjar tvåan färgar jag nog brunt igen. Måste låta mitt slitna hår vila några månader nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0