Första gången på flera månader

Tjollahoppsan! Idag var det väldigt varmt igen nästan lite föör varmt men hellre det än regn och kyla! Efter skolan blev det lunch och sen drog jag, Jenny och Tove och gymmande på friskis-det var längesen! Efter det åkte Jenny hem och jag och Tove gick och köpte youghurt-glass och sen satte vi oss i en park vid Fridhemsplan. När jag kom hem gick jag ut direkt på tomten och fyllde två svarta säckar med trassliga och vassa kvistar, det finns mer kvistar som ska i svarta säckar men vi hade inga kvar så får fortsätta någon annan dag. Sen har jag även tagit en lång dusch idag och.. hm det väl typ allt. Jag har inte gjort något plugg utan sitter bara och glor på olika tv-program.



Bild från gårdagen när vi satt i Rålis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0