En underbart härlig dag!

Vädret har varit helt insane idag! Skolan slutade 12.10 och då åkte jag och Jenny till Rålis för att sola lite och senare skulle Tove komma och göra oss sällskap. Vi hade köpt med oss cola och ciabatta-mackor och sen köpte vi även varsin glass. Musik hade vi också och sen hade vi bara trevligt. Solen stekte och sommaren närmar sig med STORMSTEG! Sen tyvärr brände jag mig på lilla nesan, så jag fick gå omkring i Vällingby på vägen hem som rudolf med röda mulen. Menmen bara solen skiner så är jag glad! Och varmt utav helvete var det idag, svettades som en jag vet inte vad så det första jag gjorde när jag kom hem var att ta en kalldusch!

Bilder från dagen;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0