Dumma kamera, sluta rym

Idag har jag namnsdag, Linn. Grattis till mig själv! Om min kamera inte hade rymt just nu som den har en tendens att göra med jämna mellanrum så hade jag tagit ett kort på den fina gröna plastblomman i den svarta fina vasen och de gröna stearinljusen med äppeldoft som jag fick av mamma i namnsdagspresent. Pallish inte ta med webcamen, den suger.
Idag har jag pluggat, typ hela dagen. Men har ändå inte kommit någon vart känns det som, jag har även målat i en timme för att tjäna lite pengar. Jag visste att jag hade målat i en timme men pappa sa att jag skulle skriva 2 timmar på tavlan där vi håller räkningen, han hade ingen koll på tiden och vem är jag att tjaffsa emot? Så nu blev det 160 :- på en timme wooohooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0