-



Jag har ingenting att göra just nu, visst jag skulle kunna plugga men jag orkar inte. Och måla är det för sent för. Hm, jag skulle ju kunna sova men det är så tråkigt. Är trött och så men inte sömning om ni förstår vad jag menar, jag är helt enkelt inte sugen på att sova. Jag har inte satt på TVn någonting idag (OFATTBART jag vet) så det kansle jag ska göra, så kan jag somna till typ South Park eller något. När ska jag gå upp imorn då? Typ 09.00 kanske, så kan jag måla någon timme, hinna ta en långdusch och packa väskan för att sen bege mig mot Debbie!
/ lägg märke till att jag har skrivit typ de fem senast inläggen direkt efter varandra, uttråkad var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0