Varning för lång och ointressant text

Nu sitter jag här i sängen och tittar på tv, en halvpackad resväska ligger brevid mig samt en dammvippa. Mamma tjatar på mig om att jag måste städa mitt rum men det kommer jag ta tag i på riktigt imorn, sen imornkväll ska jag hem till Tove och spendera si sådär en vecka hos henne! Jag kommer komma hem lite då och då, hämta ombyten, hämta Chilli från dagis och hälsa på mami och papi. Tove är alone hela veckan så det kommer bli spååååååååårat, nejdå men jag ska hålla henne sällsis! Kommer bli grymt mysigt. Jag som har en tendens att alltid packa för mycket när jag ska iväg en lite längre tid kommer att kånka på en dragväska till Tove. Det är en resväska med hjul för annars skulle det bli för tungt att bära, ser ju nästan ut som att jag ska flytta in för gott. Menmen, lat som jag är så skjuter jag upp alla mina sysslor så länge jag kan. Imorn ska jag bland annat städa, skura och damma hela rummet, bädda om i dubbelsängen, packa klart väskan, hämta min locktång hos kajsa och tvätta håret. C YA!



Mamma köpte en ny dammvippa till mig idag, en egen - hon tyckte att jag behövde den? Den är iallafall asball, man kan böja den hur som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0