Today

Tjoho! Idag var det den sista skoldagen för första året i gymnasiet! Me like. Vi hade två provn idag sådär sista dagen, som en trevlig avslutning. Gick åt pipsvängen på det ena och helt okej på det andra. Nu har jag bara en uppgift i naturkunskap som jag måste skriva klart snabbt och sen skicka in, then I'm done!
Imorn är vi lediga för treorna tar studenten så då har jag lite saker inplanerade under dagen. Jag och Jenny ska bland annat åka till Fridhemsplan där hon ska lämna lite cvn och jag ska prova ett par underbaringar på scorett. Sen ska vi även köpa peace and love-tältet i vällingby, jag ska städa mitt rum tänkte jag och sen om jag hinner måste jag klacka om mina heels från scorett.



kläderna I had on me today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0